123alpseda canım testim de bir gende heteroZigot çıktı ama doktorum bu durumun 100 kadından 25 inde olduğunu gebeliklerdeki sıkintinin pek de buna baglanamayacagini söyledi. Bir kez kalbi durdu ama ben dikkat etmedim belime ondan oldu . Bir de dış gebelik oldu o da tüple ilgili bir sorun dedi doktor