Ozlenenclk6144 [url=https://hizliresim.com/cNJrFE][img]https://i.hizliresim.com/cNJrFE.jpg[/img][/url]
ecembugra53 Ozlenenclk6144 hakkında hayırlısı olsun canım 😊🥰 bu minnak cok küçük halen yolk kesesi onda canım ben baktım ama cok küçük içimden erkek geçti 😊
Folikasit18 Ozlenenclk6144 eğer karından ultrason da 6-7 haftalıkken sol taraftaysa erkek diyorlar Ramzi teorisine göre. Bu 10 haftalık bilemedim. Bir de bu sene kız senesi diyorlar 🙈
Ozlenenclk6144 ecembugra53 Allah sağlıklısını versin önce ama insanda merak etmiyo değil ki bu benim 3. Bebeğim böyle böyle insan rahatlatıyor kendini 😂😂 teşekkür ederim 🥰
Folikasit18 Ozlenenclk6144 diğer ikisinin cinsiyeti ne canım? Onların ilk hafta ultrasonları duruyorsa bakıp test edebilirsin. Benim oğluma baktım gerçekten o haftalarda solda
ecembugra53 Ozlenenclk6144 amin canım 😊 Tabiki sadece tahmın ediyoruz işte en güzelini Rabbim bilir ☝🏻🐣 Rabbim hayırlı evlat versin öncelikle
Ozlenenclk6144 Folikasit18 iki tane prensesim var çok şükür rabbime duruyo da Allah bilir nereye kaldırdım bulamadım bi türlü