mrvears Merhaba. Pazartesi günü kanama yaşadım şu an progesteron 100 mg hap günde 3 kez bir de progesteron 50 mg iğne kullanıyorum ikisini böyle aynı anda kullanan var mı
Zehra88 mrvears bende kullanmıştım çok şükür faydasını gördüm ama iğne ağır gelebilir kişiden kişiye değişe bilir
MYstryy mrvears ise yarıyor fakat zamanla oluyor cnm. Ben 6. Haftadan beri yyasiyorum kanamalar bitmedi bi turlu dahanyeni yeni kurtuluyo gibiyim 16 haftalgm. Birde ben kan sulndrci kullaniyorum onlsr bende kanama yspti ck. Kanamalrmn cogu neddni kanımin fazla sulanp kanama alani yapmasi oldu.
ikibebelianne Bnde 5. Ayıma kadar hapını fitil olarak günde 3 kere kullandım ignesinşde sabah 2 ampul akşam 2 ampul seklınde kullandım canm
ikibebelianne mrvears canım bnmde ıkız gebelıkdı bırını kaybettım ilk zamanaşrda kanama bu sebebleydı vucut ölen bebegınatmaya calıstıgı ıcın kanamalarım oldu daha sonrada kordonu öndeydı ondan kanama oldu bana fayda ettı ama uzun surdu çünkü bende sulandırıcı kullanıyorum
MYstryy mrvears 2 gun once gittim cnm doktora suan rahimde kanama alanı gozukmuyor ama doktor hareket kısıtlılıgı devam ediyor dedi cnsellik yine yasak. Bol.dinlenmeli cnsiyetimizide öğrendik bir kızımız olucak nazlı bir kız 🥰zamanla daha da iyi olucaz insallah hepimiz atlatiriz bir an once
mrvears MYstryy gözün Aydın sağlıkla gelsin kızın 💛 kanaman için bi açıklama yapıldı mı bu sebepten olur filan denildi mi
ffferyal edaslan aynen ben de her gün 2 kez progestan kullanıyorum ve üç günde bir prolotun iğne vurduruyorum benim de 26.haftam ama kahverengi lekelenmem oluyor ara sıra
Utku-Nisa edaslan pruloton depot bende her hafta vurunmaya başladım kanama alanını yok ediyo mu 😔 prolutex den buna döndük ikinciyi vurunacagim bu hafta
MYstryy mrvears benim ilk hastansye yattgmda sebep bulunamadi.3 gun adet gibi kanama yasiyodum cesmeden akar gibi. 5 gece hastanede yattim corapsin kullanmistm gebeligi öğrenince daha 1hafta olmamıştı kullanaliki kanamalar bssladi . Hastabrde yattgm 4 . Gun rahimde kanama alani gorduler. Cok buyuk degildi neyse sonra kanama 8 gun surdu eve ciktim . Zamanka kahverengiye dondu azalir gbi oldu tekrar basladi bosalir gibi kanamalar. Ama bu seferde aspirini ilk kanama olduğu gun yasakladilar. Kan sualndirici igne devam ettim kaybim var riske atamadik. Bu sferde kanamalar 7 gun 10 gun bazen daha kısa araliklarla 2 gun yada 1 gun suren kanamalarm oldu arkasi hep.kahve leke devam etti . 2 haftadir daha rahatm bebek buydukce sorunlarm azaliyor gbi cnm. Birde ilk kanama alanim kapanmisti sonrs tekrsr kanama alanim olusmustu . Kan sualndirici igne bende kanama alani yapmış doktorum ole soledi. Kanama alanim kapanana kadr igneyo gun asiri vurdurdu. Ve ise yaradı kapandi . Suanda her gun vuruyorum ins bdaha siddetli.kanamalar yasamam kmse yasamasn cabucak atlatalm ins
mrvears MYstryy amin Rabbim kimseye yaşatmasın🙏🏻 Benim o kadar çok olmadı ama psikolojim bozuldu sürekli kanama oluyor gibi hissediyorum
Jjkllii33 Merhaba kızlar benim daha 5,5 haftalık ve aşırı kanamalarım oldu korktum doktor da dediğiniz ilaçtan verdi iki gün sonra bakacağız dedi düşük olabilir dedi olabilir mi normal mi kanama olması 😢
mrvears Jjkllii33 öncelikle çok geçmiş olsun ayağa kalkmayın ayaklarınız havada yatın tedavinize devam edin
ikibebelianne Jjkllii33 canım bnde erken haftalarda yaşadım dıkkat et bol bol yat uzan ve cokca su iç beslenmene dıkkat et
MYstryy mrvears bozulmaz mi hic ben 12 haftalikkrn gevce yarısı bir kalkfim yatak ustum basim kan icinde altmda ped olmasina ragmen. Nasil bir agri kanama. Koca koca parcalar dusurdum. Neler yasadm sana burda anlatsam oo. Sabahi doktors gttm bebegm iyiydi cok sukur. Sabretmekten baskayapicsk biseyimiz yok . Hala lavbya gderken korka korka gidiyorum agri grse kalbim carpiyo
mrvears MYstryy aynı bende öyleyim valla. Hastanede yatarken minik 2 parça düştü beynime kan sıçradı sanki elim ayağım titredi kalbim ağzımda atıyordu sanki korkudan hemşirelere söylüyorum yapacak bişey yok bir buçuk saat sonra ultrason saatin diyorlar çok şükür bebeğimi gördüm rahatladım