zepbjk Gokce16 bana da tahminen erkek demişti ama kız şuan 🍼🌸 erken olduğu için yüzde yüz diyemez zaten yanılma payı olabilir
Unlukacar Gokce16 canım doktordan iyi kimse bilemez ki sonuçta buradakiler de afaki olarak tahmin yapacak
Gokce16 zepbjk yaa değişir bekle diyorlar oğlan diye adapte etme diyorlar hep 😬🤗 seninki gibi sürpriz olmasın 😍
Gokce16 Unlukacar yok tahmin değil de değişir mi diye tecrübeli annelere sordum değişen de varmış tabiki de doktorumdan daha iyi kimse bilemez doktorum tahminen dedi zaten eminim deseydi sormazdim 🤗
zepbjk Gokce16 iki ihtimal var yani ya tutacak ya yanıldı 😃 Ama evet kendini adapte etme ben erkek o zaman isim bulayım galan demiştim sonra farklı olunca bi şaşırıyosun hatta direndi sonradan 19.haftada tam kesin öğrendik 😁
Unlukacar Gokce16 canım 20. Haftada detaylıya kadar herşey olabilir benim arkadaşıma erkek dediler 4. Ayda detaylıda kız olduğu öğrenildi bende detaylıya kadar ne alışveriş yaptım nede cinsiyet hakkında yoğunlaştım
Gokce16 Unlukacar Evet aynen beklicez mecbur ikisi de yok ne gelirse başım gözüm üstüne ama ilk olduğu için bir heyecan oluyor tabiki
deletedmom357 https://resimyukle.xyz/i/xxP3TU Ya benimki daha çok minnoş 8 haftalık olucaz acabs nedir merak ediyorum çok 😍😍