SerapKtby aynen canım. bende 21+2 haftalıkken gittim. herşey normal , gelişimi haftasına uygun sadece kalbinin sol kısmında parlama göründü ultrasonda. doktor kalbinin çalışmasında ve damarlarda bir sıkıntı yok dedi. tek başına bir şey ifade etmezmiş. geçer dedi. önemli olan burun kemiğinin oluşmuş olmasıymış. mesela o olmasa risk 5 kat daha artarmış. bunun yanında bir çok belirti daha olmalıymış. netten de araştırdığım kadarıyla 18-22 haftalar arası olup daha sonra geçiyormuş. insanın içi rahatlıyo tabi bunları okuyunca ama geçtiğini görmeden derin bi nefes alamıcaz biliyorum 🙂
kendi doktorumda aynı şeyleri söyledi. ikili testinde riskin düşüktü zaten, bu da tek başına bi anlam ifade etmez dedi. ama çok aklına takılırsa amniyosentez ve kanda bi test yapılabiliyo dedi. doktor olarak sana bunları söylemek zorundayım dedim. yani hani gerek de duymadı ama bilgi vermek durumunda tabi. bir ay sonraya normal randevu günü verdi hatta. inşallah bi dahaki ultrasonlarımızda sorun ortadan kalkmış olur canım. gönlünü ferah tut