Annem1 Kızlar üşütmüşüm galiba midem çok kötü bulanıyor. Birde sarma yemiştim mideme dokundu galiba. Bulantı var. Çok rahatsız ediyor. Nane limon içeyim dedim çevremdekiler içme dedi çünkü erken riskim var. Başka ne yapabilirim
zuleyka cok gecmis olsun😊 acil sifalar diliyorum.belki ılık süt iyi gelebilir. kendini sıcak tutmanı öneririm. ayakların sıcak olsun . miden için karnına çok sıkı olmayacak şekilde atkı veya benzer bise sarmak iyi gelebilir😊
Annem1 zuleyka tesekkür ederim canım. Süt ürünleri tüketemiyorum😔şerbet soda içtim ama bulantı hissi var.