YavuzCagan merhaba benm de sırt agrım coktu. Doktorum sırt kasları gelişmemiş hamilelerin öndeki agırlık (bebek, sıvı, plasenta, memelerin büyümesi vs.) arttıkça sırtın bunu taşıyamadığı için agrı oldugunu söyledi. Yapılacak pek bişe yok. Arkama 2 yastık koyarak kaykılarak oturuyorum boylece agırlık sırtımda değil yastıklarda oluyo ve nispeten hafifliyo