Hanımlar Bezmialem vakıf üniversitesinde doğum yapan var mı veya düşünen özel bir hastaneye gidiyorum. Fakat bu hastanenin de doktorlarınında malzemelerinde kaliteli olduğunu duydum. Ne kadar özel olsa da malzemeleri çokta kaliteli olmayabiliyor doktorlar da aynı şekilde her hastane için geçerli değil bu Tabiki ama . Bezmialem yarı özel yarı devlet güzel bir hastane diye biliyorum . Sizin fikirleriniz nedir 😉