Merhaba şehir hastanesine gidiyorum fakat pandemi döneminden dolayı bi türlü aynı doktora randevu alamıyorum her ay test veya muayene oluyor doktorları beklemekten sürekli hep son dk ya kalıyor testler önüme gelene alsam doğum zamanı sıkıntı olur mu yada sizlerden devlete gidenler nasıl yapıyorsunuz bazıları doğuma girmiyorlar bi önemi yok önüne gelene git diyorlar ama bilemedim 🤷♀️