Arkadaşlar merhaba , diş hekimi olan arkadaşlar yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim 😔 azı dişlerimin birinde iltihaplanma oldu ve o dişimde boşluk vardı dolgusu düşmüştü ve derin çürükler vardı çok fazla ağrı yapıyordu ben hamileliğimin ilk ayı ve üçüncü ayında augmentin 1000 mg kullandım ağrı geçti şimdi dün fark ettim ki bu dişimin boşluğunda et oluşmuş nasıl oldu bilmiyorum fırçalarken vs kanıyor daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım çok korkuyorum 19 haftalıkta hamileyim ağrı geçtiği için Allah izin verirse Doğumdan sonra yaptırırım diyordum ve hiç o dişimi kullanmıyordum Ancak şu an dişin boşluğunda kan renginde bir parça oluşmuş 😭😭😭