Serapkulak Mrv3401 banada detaylida erkek dendi ondan öncesi hep kiz deniyordu dün randevum vardı kendi doktoruma yine kz dedi 🤷
fatmaozdemir1 Seyma-bagli bende 17 de öğrendim kız oldugunu kendi doktorum değildi bunları okuyunca acaba diyorum bende farklı doktora mı görünsem bilemedim🤓