15 haftalık hamileyim dün doktorum bebek kız kesin diyebilirim dedi ben ds bugün özel bir muayenehaneye gittim emin olmak için. Bu nasıl kız olur erkek testisleri var dedi kime inanacağımı şaşırdım. Böyle bir durum yaşayan var mı dün doktorum kesin demişti 12.haftadan beri kız diyordu