Esra_ceylan1994 Hocam 38 haftaya girdim. Akıntım ve Kasıklarımda ağrı var.Sizce doğum belirtileri midir ?Bir de hocam kalpte ritim bozukluğu var. çok şükür kardiyoloji doktoru bir sıkıntı görmedi Sizce Normal doğum mu Sezeryan mı önerirsiniz ?Şimdiden teşekkürler