Benim 3bucuk yaşında bir kızım 11 aylık bir oğlum var ve 8aylık hamileyim bir kızım daha olucak inşallah. Çok ama çok zorlanıyorum sağolsun eşim çok yardımcı oluyo ama tabiki çocuklar hep anneden ilgi istiyo. Ben de gurbette yalnızım annemi geçen sene kaybettim çok zor ama rabbim bu zamanlarında üstesinden gelmeyi nasip eder inşallah bir kaç sene sonra millet daha yeni yeni bebek yapmaya başlarken biz rahat olucaz işte inşallah ☺