Selma_brn Arkadaşlar 15+4 haftalık gebeyim halsizliğim var zaten o normalmiş ama böyle içimde karabulutlar dolaşıyor sanki bişey olacakmış gibi moralim bozuk üzgünüm bunlar gebelikten mi kaynaklanıyor sizlerde mi böylesiniz?
Selma_brn MeryemSamed İnşallah ya peki sizde hiç ense agrısı falan oluyor mu sık sık yaşadığım sorunlardan birisi de bu
Nuris90 30 kusurdeyim bugun ben de moral olarak iyi değilim iyi bi anne olamayacakmisim gibi ve eski rahatim da artık olmayacak surekli bi panik göz kulak olma onu dusunme hali olacak dusundukce cok zor geliyor.
MeryemSamed Nuris90 hiç korkma senden harika Bi anne olucak bebeğini kucağına aldığında emzirdiğinde onun sana bakışlarına bile aşık olacaksın çok güzel bi duygu seni bekliyo bunları düşün herşeyi unut😇