Merhaba anneler size bugün ki saçmalıktan bahsedeyim, bebeğim tam 14 haftalıkken doktor erkek dedi bugün 14+4 le karın ağrısı şikayetiyle başka bi hastaneye gitmek zorunda kaldım o esnada doktor cinsiyeti biliyor Musun dedi bende erkek dediler dedim ama doktorum hayır bak bacak arası boş kız dedi büyük bir şok yaşadım böyle değişen var mı?