Zeynep1912 Merhaba 🌸 anne yanı beşik olarak ne aldınız sepet beşik alanlar memnun mu kaç aya kadar kullandınız ? Ben bebek odası aldım ama bir türlü anne yanı beşik beğenip alamıyorum 😬
Babyy1S Zeynep1912 anne yanı ahsap besik aldım 60.120 cm 4 yaşa kadar kullanimı var fakat ben 1 yasina kadar kullanicam oda yapıcam hepsi burada sayfasindan baby tech saticisindan aldım
Balapan Zeynep1912 anne yanı beşik için sepet beşik bana hiç kullanışlı gelmiyor. Bir kızım var ve tecrübe ettiğime göre Gece uykusundan uyandığımda kolayca hatta bazen yataktan çıkmadan bebeğe uzanıp emzirip geri yatırmak istiyordum bu yüzden Baby plus anne yanı aldım
Babyy1S Kubos_36 [url=https://hizliresim.com/SPqIj4][img]https://i.hizliresim.com/SPqIj4.jpg[/img][/url]