Merhaba arkadaşlar bugün başıma talihsiz bir olay geldi elimi kestim ve gayet derindi elime dikiş atmak zorunda kaldılar ve elimi uyuşturmak için lokal anestezi yaptılar bebeğe bir zararı olur mu başına böyle birşey gelen var mı
acaba o acıyla katlansaydım da uyuşturmadan mı diktirseydim ya çocuğuma birşey olur sa yaptıran lütfen deneyimlerini paylaşsın 🙏