Ebruaydn Zdgnsym93 arden yada karan olsun çok istiyordum ama eşimi ikna edemedim o yusuf istiyor zar zor yusuf karan a karar kıldık gibi daha nette dedik 😊 bu arada 33 haftalık olduk belli değil 😀🙈
Zdgnsym93 Ebruaydn bence güzel isim bulmuşsunuz. Allah adıyla yaşatsın sağlıkla gelsin inşallah. Ben de daha 13 haftalik oldum daha çok var ama insan işte hemen herşeyi tamam olsun istiyor 😍😄
Zdgnsym93 12+3de ogrendik biz canım. Ben ikili test sonucu almaya gitmiştim Hem de gösterirse bakalım demişti doktorum. Bizimki epey bi rahat ve edepsiz cıktı doktor demeden ben bile anladım erkek olduğunu. 😊😊 sagolasin Allah razı olsun inşallah.
Rmykzc Zdgnsym93 maşallah 🧿 iyi olmuş ya bzmki hem kıza hem eekege bnzıyor dedı doktor mecbur 16haftalık olmasını beklıycz 🥰