Kızlar şu an 4 ay 3 haftalık hamileyim ☺️ Ekim’de izne çıkacağız hamile dış çekimi yaptırmayı düşünüyoruz. Güzel elbise önerilerinizi fotoğraflı şekilde benimle paylaşır mısınız? Bi türlü karar veremiyorum ne giysem ne yapsam diye bana yardımcı olur musunuz 1 ay var ancak yetişir gibi sizinde önerilerinize ihtiyacım var bebeğim kız bu arada😊🌸💜