Ozdmrkbraa Tly79-79 o yerleşme sancısı canım normal öyle sancılarının olması bebek kanaldan keseye yerleşiyor ya ondan öyle oluyor 🥰 çok dayanılmayacak şekildeyse lekelenmen veya kanaman varsa mutlaka doktora git ama o haftalarda normal sancılar