Kizlar 3normal doğum 4cüsezeryan oldum zorunlu sezeryan dikisimin üst kısmı şişmiş ve sert ağrı yapıyor sizdede oldumu iyileşme süreci olurmu bana sezeryan çok zor geldi sonrasında çok ağrı çektim boyun ağrısı bel ağrısı bide dikiş ağrısı doktorum izine ayrılmış gittim yoktu pazartesi gelcek bu şişlik neden acaba bilgisi olan varmı