30+6 günlüğüm 2 haftadır belki de daha fazladır karnımda yalancı sancı denen kasılmalarım var.Doktorum yalancı sancı onlar doğum sancıları sık ve düzenli olur dedi 29 haftalıkken gitmiştim.Şu 4 5 gündür düzenli olmasa da sıklaştı bazen eşim bile bir dokunuyor beton gibi olmuş diyip korkuyor 8 10 saniyeden fazla sürmüyor hafiften adet sancısına benzer bir şey oluyor sonrasında belimde yorgunluk hissi oluyor ve bu genelde akşamları oluyor.Vajinama tekme yedikçe yanma oluyor sanki ayağı çıkıverecekmiş gibi geliyor.Vajinal varis de var onun ağrısı da baskı oluşturuyor bebek baskı yapsa da anlayamam belki de çünkü şişen damarlar bebekmiş gibi baskı yapıyor ayırt etmem mümkün değil.Ben daha önce bir düşük yaşadığım için bu gebelikte 5.haftada bir başladım hala progestanı bırakmadım doktorum 17 de bırak dedi ben korkuyorum kanama olur diye diyince 32 ye kadar kullan madem bana kalsa bırakman lazım ama illa da kullanacaksan kullan dedi fazla pimpirikli olduğumu bildiği için üstelemedi.1 hafta sonra progestanı da bırakacağım acaba o zaman daha da mı artacak şu anlık progestan mı engelliyor acaba artmasını çok korkuyorum.Ben kendim de prematüre doğmuşum o yüzden endişeliyim benim gibi olup erken doğum yapan var mı ? Artı magnezyum da kullanıyorum