cirakhatc Merhaba kızlar size sorum olcaktı tecrübeli ve uzman anneler Bnim ilk hamileliğim kızıma kıyafetler eşyalar alıcam acaba kaç aylık almalıyım 0-3 mü yoksa yenidoğan mı almalıyım?
aysemm2525 cirakhatc 3 aydan basla almaya sakin 0 alma cunku cabuk buyuyor minikler yazik olur. Hastane cikisi 10lu ve 5li birer tane al. Zibin ve takimlar fazla al ilk zamanlar cok kusuyor ve altlarindan kakalari cok cikiyor 😊
Elifdoan cirakhatc 0-3 ve ,3-6 ay al. Yenidoğan sadece hastane çıkışı al 10lu ve 5li başka da alma zaten minicik oluyor hiç kullanamadan ayiriyosun