Umutduru bendede böyle olmuştu ilk baktığımda. Bu yeni oluşan bir hamilelik olduğu için silinik henüz. Kandan beta hcg değerine baktır 3 gün sonra ptesi salı gibi eğer değer çıkarsa kadın doğuma gidebilirsin. Çünkü beta hcg hamile kadınlarda ortaya çıkan bir hormon. Hamile olmayan baktırsa değeri 0 oluyormuş. Muhtemelen hamilesin ama takip gerekir. Doktora git canım