Baştan beri ben ve eşim normal doğum istedik doktorda destekliyordu hamileliğimin son haftalarına geldim ama sancım olmadı doktor 40.6 da alalım dedi ama o gün nişanım geldi doktor bebek iyi görünüyor bir gün daha bekleyebiliriz dedi bizde tmm dedik 41.0 sancılarım gece hafif başladı sabah namazına uyandık namazımızı kıldık eşim uyudu benim sancım biraz daha şiddetlendi yediye kadar dayandım ama sonra eşimi uyandırdım kahvaltı niyetine bir şeyler yiyip evden çıktık doktora gittim bu arada özel bir doktora gidiyordum kontroler yapıldı ve iki cm açıklık var dedi senin sancılar daha şiddetli değil yoksa duramazsın eve gidin akşam beş gibi özel hastaneye yatışınızı yaparız anca gece doğurursun dedi halbuki sancım şiddetliydi ben dayanmaya çalışıyordum neyse eve geldik ama sancılar daha sık ve şiddetli idi suyumda geldi ama kahve rengi bir su benim ilk gebeliğim su bu şekilde sandım meğerse bebeğim kakasını yapmış o yüzden kahverengi geliyormuş suyum bilmiyordum siz bilin diye yazıyorum öyle olunca doktora yazdım suyum geldi ve sancım şiddetlendi dedim o da gidin yatış yapın dedi saat öğlen bir gibi yatış yaptık sancılar şiddetli bu arada açıklık 4 cm olmuş epidüral istedim İyi okunamazsın dayanmaya çalış dediler doktorum sekiz cm açılma olunca gelecem demişti ne de olsa muayenehanesi var bırakamadı neyse sancılar şiddetli ama dayanıyorum size tavsiyem bağırın yoksa kimse inanmıyor ağrınızın şiddetli olduğuna önemsemiyorlar saat üçte ebeyi zorluyoruz bir bak açılma ne kadar diye zorla baktırdık aaa açılman 8 cm olmuş bu arada bezimi çıkarırken suyun kahverengi geldiğini gördü ve telaşa kapıldı hemen bana serum bağladı nts yaptı değerler iyi değil doktoru çağırdı bana oksijen bağlandı açılmam çok iyiydi ancak doktorum daha önce çatıma bakTığında çatın çok güzel sadece üstten basık başını kurtarmak için iyi ıkınman lazım demişti saat üçten sonra ard arda açılmam oldu doktor daha gelmeden açılmam dokuz cm oldu doktor yolda ben can çekişiyorum hem kızıma bir şey olacak diye korkuyorum hemde ağırlarım çoğalmıştı ama dayanıyordum ıkınmaya başladım ebe yardımcı oluyor belki doktor gelmeden doğurursun diyordu ama ne fayda bebeğin başı çatıya takılmış gelmiyordu doktorum geldi bebek tehlikede artık onu orda daha fazla bekletemeyiz ya çok güçlü ıkınacaksın ya da seni sezeryana alacam dedi böylece canım çıkasıya ıkındım yarım saat daha geçti ama bebeğin başı geçmedi doktor son bir kere ıkın ebede karınına bassın dedi iki üç kere öyle deneyelim olmadı ebe karnıma basıyor doktor alttan çekmeye çalışıyor ben var gücümle ıkınıyorum üç denemeden sonra nihayet bebek geldi eşim yanımda ağlıyor ben bebeğimin bi şeyi var mı diyorum bir süre ağlamadı sonra çok şükür sesini duydum midesini yıkadılar rutin kontrollerden sonra eve geldik bebeğim iyi görünüyordu ama iyi emmesine rağmen bir gece sonra böbrekleri susuz kalmış diye hastaneye yatırdırlar şimdi hastanede yatıyor bebeğimden ayrı kaldım bana dua edin iyileşsin. Size tavsiyem çatınızda en ufak bir aksilik varsa normal doğum yapmayın ve kırka kadar bekleyin ama kırkıncı haftanın bitmesini beklemeyin bebeğinizin hayatına mal olabilir