Minikpasa Kızlar bugun sabahtan beri vajinamin kemiklerinde acayip agrı var sanki ayrılıyor gibi özellikle oturup kalkarken yürürken çok ağrıyor. 37. Haftamdayım var mı basına gelen
Merveardabayram Minikpasa ben şuan öyleyim sancılarım da var 37+2 inşallah rabbim ol demiştirde başlamıştır doğumum 🙏🏻
Merve1656 Minikpasa ben 29 haftalığim o ağrı 2 3 haftadır var bende doktorum bebek ters dönmüş kafası aşağıda olduğu için ağrı yapıyor demişti , uyurken bile sağa sola dönerken acıdan uyanıyorum çok kötü durum 😒
GGamzee Minikpasa 38 haftalığım aynı durum bende de var yatarken kalkarken cok ağrıyo dünde kontrole gitmiştim doktor bebek büyüdükçe baskı yapıyor normal dedi bakalım 2 haftamiz haldi hayirlisi olsun
Merveardabayram Minikpasa ben sordum şimdi istersen sıklaşmasını evde bekle dedi ya da nöbetçi Dr a git Bi muayene etsin dedi açılma varsa yatırır zaten dedi ama ben korkumdan gidemiyorum sıklaşmasını bekliycem karnında toplanma falan oluyo mu?
Merveardabayram Hazal2020 Amin inşallah şimdi eve geldim evde bekliycem varmı hızlanması için önerebileceğiniz şeyler Rabbim hepimize sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Minikpasa Esranur2 ya bilmiyorum ki doktorumu aradım KESK’e muayeneye gelseydin artarsa haber ver dedi. Pazartesi de kontrolüm vardı bakalım. Sancında varsa git bence doktora canım
Hazal2020 Merveardabayram valla cevremden duydugum kadariyla yeni dogum yapan arkadasim var bol bol sıcak duş al , hurma ve ananas yemek , merdiven inip cikmak diye duydum
Merveardabayram Hazal2020 yapıyorum hepsini ananas yemedim ama diğerlerini yapıyorum rabbim ol demeden oluyo 🤷♀️ 🙏🏻
zynp131820 Minikpasa 29. Haftadan beri çekiyorum bende şuan 31. Haftaya girmek üzereyim dün dayanamz oldum acile gittim açılma var mı sancı varmı bakıldı açılmada sancım da çıkmadı ama çok bir ağrı var napacagim bilmiyorum.. erken doğuma sebeb olur mu acaba bu durum.