Merhabalar👼🏻 Bugün tam tamına 18 haftalık gebeyim oğluşum olacak Allahın izniyle, dün doktor kontorlüm vardı detaylı ultrosan için ne zaman geleyim dediğinde detaylı ultrosana gerek yok bebek gayet sağlıklı ben herşeyine baktım dedi eğer yinede yaptırmak istersen yaparız dedi
Kafam çok karıştı sizce yaptırmalımıyım