Ezka Busrakaplan14 sağlık durumunuz nasıl peki?Nasıl hissediyorsunuz?Hafif mi ağır mı atlatıyorsunuz yani?
Asenana Busrakaplan14 cok geçmiş olsun özel hastaneye mı gidiyorsunuz doğum için bilgileri var mı ne dediler
Betsel Busrakaplan14 Çok geçmiş olsun test negatif çıkana kadar devletin belirlediği pandemi hastanelerindie gidebiliyorsun. Senin 40. Haftan olmuş sezeryana almıcaklar mı
Busrakaplan14 Ezka Ya sadece hafif bir baş ağrısı hissediyorum 3-4 saate bir , onun dışında hafif burun tıkanıklığım var başka hiç birşeyim yok gayet iyiyim
Busrakaplan14 Asenana Hem devlete hem özele gidiyordum , özel hastanedeki doktorumu aradım malesef hastaneeye bile alamayız siizi dediler , şehir hastanesine yönlendirdiler
Betsel Busrakaplan14 İnşallah hafif atlatırsın ve bebeğinde sağlıkla dünyaya gelir. Doğduğunda yazarsan çok sevinirim bebeğin sağlığı nasıl diye onada test yapıyorlarmış doğunca diye duydum.
2019z2021y Busrakaplan14 merhaba gecmis olsun. 40 haftada covid mistiniz ne yaptınız acaba doğumu nasıl yaptınıx 37 haftalık temaslıyım
Busrakaplan14 Betsel 40+5 e kadar doğmazsa suni sancı vereceğiz demişlerdi pozitif olmadan ama ne derler şimdi bilmiyorum