kelebek12345 Merhaba güzel anneler. Size bir sorum var. 1 ykdr hamile kalamadm. Hcbsorn yok. Bu ayda rahm flmi cektrdm. Filmde tüpler acıkdı fakat rahmde et beni polip var dedi doktor 2 ay bekle hamile kalmassan ameliyat olursn dedi. İnsallah ameliyata gerek kalmaz. Adetme 2 gn kaldı. Belrti hssetmyorm hc. Siz hangi belirtileri yasadınız. Paylasırmsnz. Tesekkrker ❤
Nur40 kelebek12345 hiç bir belirti yaşamadım canım ben 7 haftalıgız şuan hala belirti yok 😃 sadece kasık ağrılarım oluyordu bide kanamalarım var o ayrı ama başlarda hiç belirtim olmadı kişiden kişiye değişir
Nisanurr kelebek12345 ben klasik mide bulantısı ve baş dönmesinden şüphelendim bide hissediyorsunuz zaten ben söylemiştim hamile kaldım hissediyorum diye öyle oldu Allah’ıma şükür bizde 9 ayın sonunda yaşadık bu mucizevi olayı 🙏💙 Rabbim en yakın zamanda nasip eder inşAllah sizede büyün isteyenlerede 🙏
Emineslh kelebek12345 ben adetime 4 gün vardı hissettim çünkü sürekli halsiz ve uykusuzdum bide kasık ağrım çok vardı sonra ikinci çizgi silik çıktı kan testi yaptım hamile çıktı 1 ay karnım çok ağrıdı adet ağrısı gibi ve sürekli uyudum şuan 6aylik hamileyim hiç kusmadım uyuma dışında belirtim olmadi çok şükür ❤ yani en önemlisi bence hamile kalınca anne duygusuyla hissediyorsun garip bir his çünkü bana kizin olucak dediler 5 ay boyunca ben hep hissettim ve 6ay olduk erkek olduğunu öğrendim detaylıda anne hissi kuvvetli bence
Deletedmom67 kelebek12345 adetime 3,4 gün kala şiddetli bir bel ağrısı ve altıma kaçırır gibi akıntım oldu cnm . Eve giderken ölesine girdiğim bir acil serviste kan testinde öğrendim.hiç beklemiyordum o sonucu 🙂 ama herkes bir değil umarım gelir bebeğin sağlıkla cnm 😊🙏🏻
kelebek12345 Etrafda herkes sunu diyor gögs agrısıından anladm yok isde aknttıdan anladm faaln. Birde ben vucudumu cok iyi tanıyorum. farklı bsey yasadgmda hemen fark ederm. Ana farklı hcbse olmadı smdiye kadar
Nur40 Nisanurr ben hiç bir şekilde hissetmedim aksine eşim hissetti onun ısrarlaro üzerine hastaneye gidip öğrendik 😃
Nisanurr Nur40 sizinkiside ayrı bi ilginçmiş tabi 😂 ama olsun birinize malum olmuş ve öğrenmişsiniz 🙏
Nur40 Nisanurr aynen hiç bir belirtim yoktu akşam evde oturuyorduk saat 9-10 falan eşim durduk yere kalk hastaneye gidiyoruz ben birden çok hissettim dedi ve acil açıktı sadece ordan kan verdik öğrendik tuhaftı 😃
Nur40 Nisanurr yok henüz öğrenmedik çok yeniyiz daha kanamalarım oluyor bebeği bile göremedik 6. Haftada yolk kesesini gördük ama bebeği göremedik boş olabileceğini söyledi doktorumuz yarın gideceğiz hayırlı haberler alırım umarım 🙂
Nisanurr Nur40 kuzum inşAllah yarın seninde güzel haberlerinin postunu görürüz meleğinizin o pıt pıt minik kalp atışlarını duyarsınız inşAllah 🙏🙏😘
Mayisgelini En büyük belirtilerenden biri halsizlik canım sürekli yatma isteği kasıklarda ağrı gerçi kişiye göre belirtiler değişiyor kimi ilk bulantiyla öğrenirken kimi hiç bulanti yaşamıyor mesela
Nur40 Nisanurr inşallah günlerdir çok kötüydüm yeni toparladım çok yenide olsa alışıyorsun sahipleniyorsun boş veya gelişmemiş oldugunu duyunxa dunyam başıma yıkıldı açıkcası ama hersey Allahtan sınucta
Almira89 kelebek12345 ben hic belirti yasamadim canim. Adetim gecikince test yaptim sonra da dr’a gittim. 7. Haftada bulantilar basladi.
Mutlulugum Ben cok gec farkettim, 1 buçuk ay adetim olmadı 2 test yaptım negatif çıktı, bi test daha yaptım pozitif. Sonra bütün belirtilerim başladı. Hep uyudum hep yorgundum ölu gibiydim. Göğüslerim sert ve şişti. Canım bir şey istemiyordu hep uyudum.😩😐
MeltemKurayTosun kelebek12345 goguslerde cok siddetli agri mesanede idrar baskisi vucudun icten sicaklanmasi gbi belirtiler ama kisiden kisiye degisir
asya_zehra kelebek12345 felaket derecede saçma bi şekilde kaşıntı tuttu beni belim filan tek belirti buymuş adet agrisi çektim feci şekilde geberiyodum ama hamileymisim meğerse. Rabbim en kısa zamanda evlat nasip etsin sana da bende çok istedim o ay ovulasyon testleri yaptım yakı işlemini uyguladim bardak çektirdim 🙈
Kekmez kelebek12345 bırak kardeşim bu belirti saçmalıklarını en net sonuç adetin gecikirse bir test yaparsın yok gecikme olmazsa zaten gebe değilsindir kısmet başka zamanadır belirti falan arayıp kendini beklentiye sokma