22_07_18 Allah razı olsun canım. Rabbim bize ve bizim gibi mücadele eden herkese tez vakitte müjdeler versin insallah 💙
ben transferden sonra 2 gün hiç birşey yapmadan yattım. (Yemek yeme ve lavoba ihtiyacı dışında ) bol bol meyve tükettim çok su içtim ananas bol yiyin diyorlar doktorumda tavsiye etti aklınızda olsun.. 3. Gün yavaş yavaş normal hayatıma döndüm çünkü hiç birşey yapmadan beklemek çok zor 😔