Duygu-pktli 19 haftalık hamileyim ve diş ağrısı cekiyorum. Sadece parol içebiliyorum. Ama yinede geçmiyor. Sizce ne yapmalıyım
mlsmrtgl Duygu-pktli mutlaka diş hekimine görünün . Kadın doğum doktorunuzdan izin alışta gidin . Muayene olun . Yapılacak işlemi öğrenip kadın dolguncanızın onayı alın . Çekilecek gibi değil bende çekmiştim hayatımda yaşadığım en büyük acı şiş ağrısıydı.
Aysn6767 Duygu-pktli dün gece sabah zor oldu denemediğim şey kalmadı parol iyi gelmedi. Karanfili, karanfil yağını, sarımsak koymayı, tuzlu suyla gargarayı deneyebilirsin umarım senin işine yarar 🙏
aysemm2525 Duygu-pktli bnmde dislerle ilgili cok skntilarim var sol tarafim oyle sisti ki gozum kapandi yanagim davul oldu 😔 doktora gittim 11 haftalik gebeyim ve kalp rahatsizligim var dedim sef diye bir antibiyotik verdi 1000 gr bide parol verdi dislerini fircala ilaclarini ic gecer dedi suan 5. Gunumdeyim cok sukur iyim
avukatveanne Bende 28 yaşındayım 11 haftalık hamileyim ve bu yaşımda 20 lik diş ağrısı çekiyorum hergün 2 kere dişimi 3 dk fırçalıyorum ve karanfil ağzınıza atınca biraz da olsa rahatlatıyor. Deneyin isterseniz 🌸