Kızlar akademiye gidiyorum ama ultrason cihazını beğenmiyorum nedense 7 aylık oldum hala elimde düzgün bi foto yok renkli vermiyor doktorum yokmuş 4d görüntü alabilcegim neresi var sizler hangi hastaneye gidiyorsunuz? Anı için bir tane olsun istiyorum