BurcuH Hayır kesinlikle tavsiye etmiyorum bi odaya 7kişiyi aynı anda aldı muayene için ve ben biraz kilolu hamile kaldığım için bebeğini göremiyoruz göremediğimiz için bi hastalığı çıkarsa sorun sende senin yüzünden dedi. Ve en sonunda kilolu hamilelerden nefret ediyorum dedi çıktı. Ben çok oldum hamileyiz illa ki daha kilo alıyoruz bu söylenecek şey değildi bende eşimi aradım o uzman çavuş gidip şikayet etti gerekli yerlere işlem başlattılar onun için ben ilk haftalardan beri özele gidiyorum iyi ki gitmişim.