egeninincisii Ardabebek23 Benim de bugün kanamam oldu. Ama gitsem kesin daha doğurmuyorsun der gönderirler 🤦🏼♀️
Ebruaybars Ardabebek23 bnde 39+6 yım ne kanaması acaba ya nişan mı ki bnde su ve nişan yok sadece rahimde şiddetli ağrı var ve baski
egeninincisii Ardabebek23 Çok değildi , açık kırmızı, bir kere geldi. Tekrarlayacak mı diye kontrol ediyorum.