Sureyyaa 12+5 de cinsiyetimizi öğrenemedik tahminde bulunabilecek varmı kızlar 🙈🥳 [img]https://i.hizliresim.com/H9faxI.jpg[/img][/url]
Minnakkurabiyeveannesi Sureyyaa en iyisini önce Allah sora doktor bilir ama bence kız çünkü bende şuan 2.hamileyim ikincimde erkek keseleri fasulye gibiydi hep seninki yuvarlak duruyo cnm hayırlısı olsun❣️
Zeynep-aa Sureyyaa kız gibi geldi bana ama tabi doktor değilim 🙈hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Bugleemm Evett kızlar tahminlerinizi bekliyoruzz önce sağlıklı olsun tabiki bebişimiz sağlıkla gelsin ❤️🥰
Sureyyaa Kuzeyufuk herkes kız dedikce çok heyecanlanıyorum valla hayırlısı Olur inşallah teşekkür ederimm🙈
Sureyyaa Deniz-deniz valla tombikligi bana benzemiş biraz simdiden🙈😂 bide kız olursa tam ben olur heralde😂🤭
Slnkckcsm Minnakkurabiyeveannesi] banada bakarmısınız 😍 [url=https://hizliresim.com/KiKK0X][img]https://i.hizliresim.com/KiKK0X.jpg[/img][/url]