Siem24 benimde doktorum istifa etmişti kariyeri için, hiç söylememişti işi bırakacağını bi anda başkasından öğrenmiştim kalakaldım öylece çok moralim bozulmuştu en son kontrolde bir şey dememişti mecburen başka doktora gittim iyki de gitmişim o kadar memnun kaldım ki normalde izindede olsa izni bırakıp geliyorlardı ve gelmelide , ben doğum paketi almıştım Ankarada bi özel hastanede doktor o gün ben olursam doğuma girerim olmazdam başkası girer demişti o yüzden iptal ettirmiştim sonuçta o doktora güvenip o kadar para harcıyoruz doktorun numarası yok mu söyleseniz daha iyi bence