Çok şükürr bende doğurdum darısı sizlere 🥰 hamileliğimin ilk 3 ayı lekelenme yaşadım o yüzden full yattım sonrasında hep rahattım ama pandemiden dolayı evde yatışa devam ettim29 da doğum pozisyonu aldı prensesim artık yürümeye harekete başla demesiyle ilk defa 30.haftada ev süpürdüm öncesinde hep eşim yapıyordu Allah razı olsun ailelerden baya uzaktayız tam 38 de kontrolde düzenli sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum doktorum çatı muayenesini 39 da yapıcam demişti ama düzenli sancıları görünce kontrol etmek istedi ve 2 3 cm açıklık var senin doğumun başlamış aslında dedi cuma günüydü en geç pazara doğar pazartesiye kalırsa bana bile süpriz olur demiş cuma akşam 12 de çağırdı tekrar baktı 2 3 cm sabah 8 de tekrar çağırdı yine gittim aynı ilerleme yok bende sancı yok akşam tekrar uğra dedi cumartesi akşam 8 de geri gittim 4 cm olmuştu ama bnde sancı falan yok doktor acı eşiğine çok yüksek dedi gerçekten de öyledir. Doktorum artık göndermeyelim gece gelebilir dedi yatışım yapıldı nst de 100 leri gören sancıları ben hissetmiyorum merdiven inip çıkıyorum sürekli açılmam ilerlemiyor ama pazar akşam saat 5 gibi ebe 6 cm oldu dedi ve suyumu patlattı ve işte herşey o an başladı bnm için 2 3 dakikada bir sancı giriyordu doğumhaneden odama yürüyene kadar 3 büyük sancı yaşadım ebe odaya gelince tekrar baktı ki 8 cm olmuş sonra 2 saat sancı çekmişim şuan hiç birini hatırlamıyorum çatala çıkarttıklatında çok gücüm kalmadığı için ebem üstten karnıma destek verdi ve bir anda bütün acı herşey bitti kucağımda sıcacık cıldır cıldır bakan bir prenses vardı 23.08.2020 saat 19:40 da dünyaya geldi bugün 13. Günümü dikişlerim var ama ağrısı sızısı çok yok ani kalkar oturursam ağrıyo sadece 50 kiloyla hamile kaldım 59 la doğuma girdim eve geldiğimde 53.8 kilo çıktım şuan 51.5 kiloyum 3230 gramcık 50 cm doğdu prensesim bana göre çok acısız kolay doğum oldu inşallah sizde 6 7 cm olana kadar acı çekmeden doğumu ilerletirsiniz evlat isteyen herkese de rabbim bu duyguyu yaşatsın inşallah prensesi emzirdiğim yerde karma karışık bu kadar yazabildim sorularınız varsa seve seve cevaplarım 🥰