Anne12-3 Kızlar 7 haftalık gebeyim içim bayılıyor sureklı ama canım hiçbirşey yemek istemiyor mide bulantısı ilacıda kullanıyorum ama yok yani napıcam ben böyle bilemiyorum..
Deletedmom417 Anne12-3 vallaha çaresi yok kuzum hepimiz bu yollardan geçtik zamanla düzeliyor merak etme💜
MYstryy Anne12-3 ilk 3 ay oyle oluyor bende zayifladm o surecte simdide iatahm cok acik surekli yeme istegi 1 kg aldm 15 hfta 5 gnlugz
Ozlem8989 Anne12-3 bende senin gibiyim. 7+3 gebeyim bende. İnan hayattan soğudum sanki, elim ayağım kalkmıyor. Bir oda temizleyip 10 dk uzanıyorum sonra devam ediyorum. Canım hiçbir şey yapmak istemiyor
ecembugra53 Anne12-3 biraz sabret canım kendini aç bırakmamaya bak tansiyon düşğklüğü yasama canımm bebek ilk üç ay sendeki depolanan vitaminleri kullanır üç aydan sonrası başlıyor ozaman sende. Besleniyor canım 😊
NagihanAfra 3 aydan sonra düzeliyor bende öyleydim annam baktı yemek yaptı simdi 26 haftalık olduk ne yesem diye dolanıyorum herseyi canım istiyo iştahımın masallahı var gececek biraz sabır
Anne12-3 NagihanAfra annemde kalıyorum devamlı yardım ediyor sagolsun buzdolabını acınca kokmaya basılıyor hersey inşallah duzelır herşey 🙏