deryamehmet35 Ben kendisinde yaptırdım. İzmirin sayılı perinatologlarından biridir. Detaylı ultrasonum 45 dakika civarı sürdü, bebeğimin görüntüsü alamadığımız için de uğraştı, mola verdirdi şeker ve çikolata yedim bir süre bekledim, tekrar görüntü alabilmek için uğraştı. Alanında gerçekten çok iyi bir doktor. Sonrasında kendisine birkaç defa daha gittim, her gidişimde memnun ayrıldım.