22_07_18 Mrb hanımlar transferim gerçekleşeli 3 gün oldu gece çok kasık ağrım oldu ve belim çok ağrıyor normal mı bilgisi olan var mı
Fundai 22_07_18 normal. Doktor demişti banada kasik agrin olabilir hepsi normal demisti. Merak etme canım hayirlisi olsun hakkınız da😊
Lokumcuk 22_07_18 evet normal canım insallah hayırlı haberler alırsın bende tüp bebekle hamilelik elde ettim Rabbimin izniyle ❤
Homeless20 22_07_18 bnm ilk gün kasık ağrım sonra hep bel ağrım vardı.. ara ara da oluyor ilk denememde tuttu inşallah seninde tutar
gizemsahan0 22_07_18 çok normal canm ins bebeğin sana tutunuyodur benimde öyle olmuştu çok şükür 4 aylık hamileyim kızım olcak canm ins darısı sana
Bilibon Bormal agrilar kendini dinlememeye calis dualar oku tesbih cek kafani baska yerlere yonlebdir i sallah guzel haberler alirsin hakkinda hayirlsii olsun
22_07_18 gizemsahan0 inşallah canım inşallah Rabbim kucağımızı doldursun inşallah hayırlısından nasip etsin inşallah
Bilibon 22_07_18 rabbim nasip ettiyse korkma allahin izniyle olur insallah bn 4. Tedavide 10 sene sonra aldim mujdeli haberi insallah sende alirsin hayirlisiyla bol bol ya varisu kun feyekun oku insallah