Kubraklnc Herkese merhabalar kızlarınızın isimlerini, planladığınız veya duyduğunuz kız isimlerini yazar mısınızzzz 🥰 ben Asel düşünüyorum ama karar vermedik henüz 🥰
0510Damla- Kubraklnc bu isim işi çok zormuş biz çok isim bulduk çok karar verip vazgeçtik sonunda Zümra ismine karar verdik 😇
91ARIN91ASK Kubraklnc sure sude nehir ikra asrın duru derin deniz isim çok var da karar vermek sıkıntı biz evlendiğimiz zaman isim bulmuştum ilerde olursa diye Rabbim nasip etti oğlumuz olcak ismimiz hazır 😀
limonchik_19 Kubraklnc kendi ismim Leyla olmasaydı kızm olunca yüzde yüz Leyla koyardım🥰 çok seviyorum bu ismi, kızım olunca da Ayla🌸
Angelsmom Kubraklnc Zeynep, Amine, Vera, Nare gibi bir çok isim düşündük hiç aklımızda olmayan bir isme karar verdik. Eşim Nil istedi ben de başına bir isim daha ekledim. Kızımızın adı Mihra Nil olacak inşallah 🥰🌸
Nihal-1989 Kubraklnc bende asel düşünüyordum son zamanlarda çok meşhur ve çok kişide duydum vazgeçtim .Kızıma ipek ismini vermeyi düşünüyoruz karar sizin hayırlı uğurlu olsun 🥰