Bir arkadaşım var burayı kullanmıyor. Bana sorunca ben de forumdan sorayım dedim. Sabah lavaboya gitmiş peçeteye ceviz büyüklüğünde kan gelmiş ama nişan değil sıvı bir kan. Kasık ağrısı da varmış. 39 haftalık hamile, neden olabilir sizce?? Acaba doğum mu olacak??
doktoruna ulaşmaya çalışıyor şimdi ama endişe etmesi gereken bir durum mu😳