Alydemir Kuzular doktordan geldim 1 cm açıklık var sancı çıktı sizce bugün olur mu şuan bel ağrım var ama dayanılmayacak gibi değil
DamlaNur29 Alydemir bende senle aynıyım ama çarşambadan beridir gelen giden yok dün geliyor sandım yalancı sancıymış bebek kanalda ve 1 cm açıklık var 14üne planlı sezeryan dedik ama erkende gelebilir dedi yani
Alydemir DamlaNur29 ayyy neden öyle oluyor ya bende sevindim sancı çıktı diye bir haftadır gelmeyeceğini düşünmedim sevinmiştim doğururum diye
Alydemir Melodixxx Edaylc şuan moralimi bozdunuz kızlar 😃 inşallahh bugün yarın gelirler çok nazlanmadan
DamlaNur29 Alydemir canım herkesin hamileliği farklı kendini kıyaslamamak lazım ama insan bekliyor yani bide 2 cm 3 cm le 2 hafta gezen var yani ama bazısıda açıklıgı hemen ilerliyor umarım yaramaz cok bekletmez seni
DamlaNur29 Alydemir amim inşallah benim en geç 14ünde alıncak sezeryanla 39da yani bana bile geç geldi o vakit ama beklemedeyiz bakalım