Kızlar hamileliğimin son haftalarındayım cildim dişlerim falan hiç sıkıntı çıkarmadı baa çok şükür 🙏 ama saçlarım keçe gibi o kadar kötü oldu ki 😔 bugüne kadar hiç işlem uygulamadım beyazlayana kadar boyatmayacağım bile. Ama tararken çok acı çekiyorum çok da zamanımı alıyor tavsiye edebileceğiniz saç açıcı sprey vs herhangi ürün var mı 😔