Zeynep kamil hastanesinde doğum fotoğraf çekimi yapılıyor mu bilgisi olan yazsın lütfen !
Eminerd bilmiyorum ama virüs olduğu için kabul ediceklerini hiç sanmıyorum
Refakatçi bile kabul ettiği meçhul . Fotoğrafçı çok zor
elcinsadem refakatçi olmuyo ama duyduguma göre hastaneden gotoğrafçı tutuluyomuş