Elfffffffff Kızlar 38+3te, dün çatı muayenesi oldum, bebek baş aşağı ama kanalda değil dedi. Bugün kahverengi bi akıntı geldi ama 4-5 kez sildim hep geldi hala ara ara sildikçe geliyor ve uzayan bir kıvamda, normal akıntım şeffaftı. Nişan mı geldi acaba?
Melodixxx Elfffffffff çatı muayenesindn sonra lekelenme oluyor benmde öyle oldu o yüzden nişan mı leke mi anlayamadm😬
Dilos01 Elfffffffff bende dün çatı muayenesi oldum ilk kez. Bana da dedi ki bu muayeneden dolayı bugün kırmızı gibi pembegibi kanama olabilir endişelenme. Ama yine de bilemiyorum ben de tecrübesizim
Brn_cnn Olabilir canım çatı muayenesi doğumu tetikliyor diye biliyorum bi doktora git istersen için rahat etsin
Elfffffffff Esra_42 valla aydı mı gözüm bilemedim😪 bebek kanalda değil ya sancım tutsa doğum başlasa bile sezaryen olurum herhalde, kanala inmediği için. O yüzden nişan belki ama sevinemedim😪
Esra_42 Elfffffffff oyle dusunme belki bugun yarin kanala girer ..guzel dusun insallah normal dogurursun kazasiz belasiz :)
Elfffffffff Esra_42 amiin, Allahım doğumunu bekleyen herkese, sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin😊