ayminaninannesi Arkadaşlar yumurtlama takip yapıyorum fakat birşey anlamadım çizgiler hep net gibi ve ben değerlendirdim bugun bile değerlendirdim ama yumurtladimmi yumurtam catladimi anlamadım 2 gündür kasik ağrısı ve acayip bel agriisi var göğüslerim kenarlarından ağrımaya başladı birsey anlamadim yunurtladim sandim ama yine bole cikti geçen ay 20 sinde adet oldum bana yardımcı olurmusunuz https://imgyukle.com/i/xHL0St https://imgyukle.com/i/xHL9zs
Happybsrn ayminaninannesi bnm de kaset testte hep böyle çıkıyordu kafam karışıyordu hep ama geç yumurtlma olmuştu sanki 3 yumurtlma gibi geldi ama bilemedim
Sermec27 ayminaninannesi canım sanki bugun daha koyu gibi valla ben de blr sey anlamadım hayatımda ilk defa yaptım her gün 2 ya da 3 test yiyorum boşu boşuna beceremedim pek galiba 🤭🤭 benim takvime göre 8 eylül yumurtlama su an daha gerçekleşmemiş galiba https://imgyukle.com/i/xNRdZo
ayminaninannesi Freedom01 neredeyse her gün değerlendirmeye çalıştım inşallah bu ay dan ümitliyim folik aside de başladım
Happybsrn ayminaninannesi zaten 8i adet günüm randevu aldım doktora gidecem normal yolla olmuyor anladım ☹️☹️
Sermec27 ayminaninannesi canım ya bugun ilk cizgi düne göre daha koyu cıktı yumurtlama bu 2 3 gün içinde gercekleşir dimi 🥰https://imgyukle.com/i/xOv7te
ayminaninannesi Sermec27 benmde dün öyleydi bugün henüz yapmadım ama bugünü degerlendir canm sen yinede yumurtlama yakındır koyulaşır 2 3 güne inşallah