Ben daha yeni duydum bu ismi arkadasımdan Alis veya Alisa olucak dedi kendi kızı icin Alice isminin bize uyarlaması sanırım. Sizce nasıl dediğiniz icin söylüyorum bence güzel değil, ama bu tabi sizin nasıl değerlendirdiğinizlede alakalı sadece kulağımı hos gelsin istiyorsunuz anlamımı güzel olsun ?
Sağlıkla gelsin bebeğiniz🌸