Elfffffffff Elif_kodal55 bence aldırıyor ben birkaç ay kullandım sonra sadece demir hapına devam ettim, tabi doktoruna danışırsın yine 😊
Elif_gur12 Elif_kodal55 benim kuzenim kullandı bebegi normal bir kiloda (3.500 kg civarında) sağlıklı doğdu.
Temmuz7 Elif_kodal55 ben 2. Aydan bu yana ocean mummy kullanıyorum herşeyimiz çok güzel ilerliyor ikizlerime yetiyor çok şükür fazlasıyla
Elif_kodal55 Elfffffffff bende kullanmaya başladım doktorumuz yazdı 29 + 2 günlükken gitmiştim 1 kilo 400 gr dı şun 31 oldu diger kızım erken dogdu 2 kilo o yüzden çok çektim işallah bu kız gününde dogar
RuzgarsMommy Ben son 3 ay kullandım Kilodan ziyade bebegin beyin gelisimi icin cok faydalı kullanin bence Hatta doğumdan sonra da kullan dedi doktorum bana Lohusa iken de faydasi var lohusa sendromuna iyi geliyormuş
bebisloading Ocean mummyde folik asit var mı? Ben decavit kullanıyordum folik asitim fazla diye bebeğe zarar olmasın haftada 2ye düşür dedi. Eğer toksa ya da ornı azsa ocean mummy teklif edeyim gittiğimde